Головна » Статті » Розвиток

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Народженій  дитині треба дихати, харчуватися, підтримувати постійну температуру тіла, налагодити біологічний захист, зміна спання на неспання і т. п. Як же природа підготувала його до переходу в нові умови життя? Відразу після народження у дитини відбувається значна перебудова всього організму. У роботу вмикається безліч різних систем, органів, пристосувальних та захисних механізмів, регуляторів і рефлексів.
Розвиток | Переглядів: 2218 | Додав: Admin | Дата: 13 Чер 2012 | Коментарі (0)


Дитина дуже швидко вчиться ходити. З кожним днем ​​у нього це виходить все краще і краще. Але неможливо навчитися ходити, не падаючи і не набиваючи гулі. Не варто кидатися до малюка кожен раз, коли він падає.
Розвиток | Переглядів: 3651 | Додав: Admin | Дата: 13 Чер 2012 | Коментарі (0)


Пухка ручка  тягнеться до холодильника, і немовля років двох вимогливо вимовляє: "Гунь-гунь"! Він повторює це магічне заклинання знову і знову, доводячи присутніх в кухні родичів до несамовитості. Ніхто не розуміє, чого хоче цей загальний улюбленчик, а він вже близький до того, щоб залитися плачем. Папа і бабуся в паніці вигрібають на стіл увесь вміст холодильника.
Розвиток | Переглядів: 2736 | Додав: soroka | Дата: 09 Гру 2011 | Коментарі (0)

Методика Кюизенера
Бельгийский учитель начальной школы Джордж Кюизинер (1891-1976) разработал универсальный дидактический материал для развития у детей математических способностей. В 1952 году он опубликовал книгу "Числа и цвета", посвященную своему пособию. Палочки Кюизенера – это счетные палочки, которые еще называют «числа в цвете», цветными палочками, цветными числами, цветными линеечками. В наборе содержатся палочки-призмы 10 разных цветов и длиной от 1 до 10 см. Палочки одной длины выполнены в одном цвете и обозначают определенное число. Чем больше длина палочки, тем большее значение числа она выражает.

Розвиток | Переглядів: 4725 | Додав: soroka | Дата: 04 Чер 2011 | Коментарі (0)

Принципы Масару Ибука 

Масару Ибука — японский предприниматель, один из основателей корпорации электронной техники «Sony» Ибука стал одним из «первопроходцев» в направлении раннего развития детей. Ибука считал, что умственные способности человека развиваются только в первые три года жизни. Именно в этот период, когда мозг маленьких детей жадно впитывает любую информацию, их можно с легкостью научить говорить на нескольких языках, плавать, ездить верхом, писать маслом, играть на скрипке (по методу Шиничи Сузуки).

Розвиток | Переглядів: 1903 | Додав: soroka | Дата: 04 Чер 2011 | Коментарі (0)



Вашему вниманию предлагаются конспекты комплексных занятий с детьми третьего года жизни. В книге представлены рекомендации, позволяющие проводить расширенные занятия с детьми младшего дошкольного возраста (2-3 года). Автор рассказывает о методике их проведения, а также дает подробные конспекты 56 занятий с самыми маленькими.
Розвиток | Переглядів: 2190 | Додав: soroka | Дата: 12 Кві 2011 | Коментарі (0)

Ранній розвиток дітей за системою Монтессорі. Форми і кольори-програма

Раннее развитие детей по системе Монтессори. Формы и цветаРазвитие детей в раннем возрасте имеет огромное значение и во многом определяет то, как ребенок будет расти и воспринимать информацию в дальнейшем. Именно поэтому родителям нужно быть очень осторожными и деликатными в вопросах образования и в выборе методики развития малыша. Программы серии «Раннее развитие детей по системе Монтессори» направлены на общее развитие личности детей младшего возраста. Задачами данного курса являются развитие кругозора ребенка, любознательности, логики, моторики, цветоощущения, понятия формы и размера предметов.
Розвиток | Переглядів: 2058 | Додав: soroka | Дата: 29 Бер 2011 | Коментарі (0)

Техніки для розвитку дитячої творчості

У цій статті ми наводимо декілька цікавих образотворчих технік для вас і вашої дитини.

Розвиток | Переглядів: 3630 | Додав: soroka | Дата: 15 Лют 2011 | Коментарі (0)

Розвиток логічного та творчого мислення.

 Ми чомусь звикли до давно відомих і логічно завершених кінців казок. Дійсно, все логічно закінчено в казках: ріпку витягнули, колобка лиса з'їла, Червона Шапочка і бабуся залишилися живими і неушкодженими, Попелюшка і принц одружилися, семеро козенят залишилися жити-поживати з мамою-козою. Здавалося, що тут можна придумувати і вигадувати. Дж. Родарі вважає, що не тільки можна, але й корисно, і пропонує метод «А що потім?».
Розвиток | Переглядів: 2671 | Додав: soroka | Дата: 15 Лют 2011 | Коментарі (0)

Раннє навчання і гармонійний розвиток. 
Про раннє навчання можна сперечатися довго. Корисно це чи шкідливо? Радіють цьому діти або страждають від цього? У якому віці можна навчати, а в якому - не варто?
Глен Доман, як відомо, рекомендує навчати з пелюшок, навчати інтенсивно, стимулюючи прискорений розвиток мозку. 
Розвиток | Переглядів: 2119 | Додав: soroka | Дата: 15 Лют 2011 | Коментарі (0)

1-10 11-19
Статистика
  • Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
Носики.cv.ua - Всі права захищено